2021. augusztus 30., hétfő

Víz befecskendezés második rész

Ott tartottam, hogy hova rakjam az 5 literes tartályt és a szivattyút...
Nem a legszebb, de jobbat nem találtam:
A bal hátsó ülés háttámlája...
Csövezni kezdtem...
A fúvókát valahova az intercooler és a szívócsonk közé kellene betenni, na ezzel is volt bajom. Volt hozzá egy menetes vas gyűrű amit vas csőbe kellene behegeszteni, de azon a környéken nincs ilyen. A gumi csőhöz lehet kapni átvezetőt aranyárban, így inkább a meglévő gyűrűre hegesztettem egy alátétet:

Telszteltem egy bontott csövön:
 
Még egy kicsit alakítanom kell rajta mert 2Bar nyomást nem szereti, de jó lesz...
A nyomás kapcsolónak is kellett csatlakozó, a vas turbó csőre "hegesztettem" (ne szóld meg, mert nem ez a szakmám és gyakorlatom se sok van...) egy anyát a leágazáshoz:
Bent a helyén:
A fúvóka és a nyomáskapcsoló is becsövezve:
Már csak a vezetékezés volt hátra:
Még egy (féligmeddig elrejtett) kapcsolót kapott, meg a működését visszajelző ledet raktam ki a középkonzolra.
Teszt úton beállítottam a nyomáskapcsolót 1.7Bar-ra (jól jött ehhez egy mezei bluetooth-os ELM327 ODBII interfész, meg a Torque app).
Ezzel a beállítással nagypapás közlekedésnél nem csinál semmit, közepes gyorsításoknál már működésbe jön a befecskendezés. Még van pár kisebb teendő vele, de már így is használható...
Azt hiszem a szívócsonk kokszosodásd el is felejthetem. ;)
Foly. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése