Meg lett tisztítva a szívócsonk, PCV szelep cserélve lett (hengerfej fedéllel együtt), egy turbó cső gumi gyűrűje is el volt szakadva, persze az is kompletten cserélve lett, amit az első úton le is dobott magáról a csatlakozásnál amint megjött a turbónyomás. A régi csővel összehasonlítva kiderült, hogy a műanyag könyöknek kb 1mm-rel nagyobb az átmérője a csőcsatlakozásnál és a gumigyűrűt nem szorítja eléggé a csőhöz. Az új csövet a régi könyökkel párosítva már jó lett. De még így se jött vissza minden ló...
Akkor jöhet a DPF tisztítás. Megemeltem a kocsi elejét és leszedtem az motorvédő műanyag burkolatot, meg a légszűrházat. Félre hajtottam a turbó csövet és máris kint volt a DPF...
Innen meg a légszűrő ház hiányzik:
Ez a megtisztogatott DPF:
A turbó vezérlő szelepet is kicseréltem:
Ez került bele:
Összerakás után jól jön a jégkása a sarki fagyizóból:
Volvo C30 CrossCountry verzió. :D
Az elkóborolt pacik meg visszatértek a ménesbe...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése