2021. július 21., szerda

Volvo C30 hátsó hangszóró upgrade

Folytattam a hátsó hangszórók cseréjével az autóhifi upgrade-et. 

A hátsó kárpit lebontásakor ugyanolyan hangszórók fogadtak, mint az elsőajtónál, csak a keret volt más, amibe a magassugárzó is be  volt építve:

A jobb oldalon a hangszóró mögött volt a "Premium sound" erősítője ami kinézetre is bizalomgerjesztő darab:
A saját erősítőmmel összedugtam és leteszteltem:
A gyári keretből kivágtam a hangszórókat és egy MDF lapból faragott kiemelő keretet csavaroztam rá, erre jött az Audison AP8-as mélyközép (20cm-es).
Az erősítőket visszacsavaroztam a helyükre:
Az új mélyközepek is a helyükre kerültek, beforrasztottam a kábelre és körbeszigeteltem bitumen lapokkal:
És a végeredmény mintha gyári lenne, de hangosabb, tisztábban szól és a 20cm-es mélyközepeknek hála még láda nélkül is vannak egész jó mélyek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése