2021. július 14., szerda

Peugeot 3008 magassugárzó upgrade

A Peugeot 3008-as gyári hangrendszeréből (mint az autók jelentős többségénél) az olcsóság szól. A mély hangok még úgy ahogy elviselhetőek, de a magasok egyenesen torzítva irritálóan szólnak. Ezen aránylag egyszerűen lehet segíteni. Csak egy pár normális minőségű magassugárzóra van hozzá szükség. Én egy előző autóból megmaradt Hertz ET26.5 párost használtam. Ahogy néztem, ezek a gagyi magasugárzók nem csak a 3008-asban, hanem más Peugeot-kban és Citroen-ekben is megtalálható. A műszerfalba csak bele van pattintva, egy vékony lapos tárggyal (spakli) ki lehet pattintani (három karommal kapaszkodik). Utána a belsejét jobbra elfordítva ki lehet venni (itt két fül van ami a keretbe kapaszkodik). A belsőből csak a magassugárzó hátuljára ragasztott csatlakozó és a mély hangokat leválasztó kondira van szükség.
Az új normális minőségű és a gyári gagyi magassugárzók:

Ragasztópisztollyal beragasztottam a helyére és ráforrasztottam a csatlakozót és a kondit.
Bitumenes hangszigetelő lappal megtámogattam a ragasztást és a csatlakozó rá lett ragasztva.
A kész tuning magassugárzót csak rá kellett csatlakoztatni a gyári kábelre és vissza kellett pattintani a helyére. A különbség ég és föld a kettő között...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése