A javítások után egyre erősebb lett és ahhoz képest, vízbefecskendezéssel mêg erősebbnek érződött a motor (olyan mértékben, ami mérésnél is a hibahatárnál nagyobb eltérést kell mutasson). Elvittem hát teljesítmény mérésre:
Először vízbefecskendezés nélkül mértük le. 2500-nál van a nyomaték görbén egy beesés aminek az okát még érdemes kinyomozni, mert nem csak ott hanem a görbék további részére is negatív hatással van.
Akkor jöhet a vizes mérés. Aki mérte, nem várt sokat tőle, meg is lepődött az eredményen, én tudtam, hogy jobb lesz, de én is kevesebbre számítottam:
122Le és 254,6Nm ami 14,5Le-vel és 25,3Nm-rel több mint víz nélkül! És még egy pozitívum: a nyomaték görbe nem csak magasabban fut, de sokkal szebb is lett. 2500-nál már nincs beesés, "csak" megtorpan.
A vizes (vastag vonal) és a víz nélküli (vékony vonal) mérés egy diagrammon:
Ja és ha normálisan közlekedek, akkor a fogyasztás sem vészes. Ez a mai átlag kisvárosi araszolással 100km/h-ás M0-val és fővárosi dugóval, 2x25km:
Jó lesz ez, maradhat... ;)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése