2023. január 13., péntek

Buttonbox és kijelző szimulátorhoz


Néha jól jönne a kormányon lévő gombokon kívül még pár gomb (még a Fanatec Formula perecénél is amin azért van rendesen nyomogatni/tekergetni való), a billentyűzet nem jó megoldás, mert két kanyar között nem könnyű megtalálni a megfelelő billentyűt, erre megoldás a "button box".
A monitoron lévő információk néha kevesek, a Simhub viszont külön kijelzőre ki tud rakni minden hasznos információt. Lehet ehhez telefont, tabletet, vagy akár laptopot is használni, csak van ezeknek egy hátrányuk, hogy minden indításkor be kell lépni, elindítani a böngészőt és betölteni a Simhub oldalát, majd teljes képernyősre váltani. Ennél egyszerűbbek az USB-s kijelzők, én is ilyet választottam...
Most így néz ki a műszerfal:
Vettem egy egyedileg gyártott buttonbox-ot, de a gombok bekötésével nem voltam elégedett és az Arduino is bizonytalanul működött benne.
Leforrasztottam a vezetékeket:
Teljesen újravezetékeztem:
Kapott új "Gerisoft" panelt:
Felcsavaroztam rá a kijelző tartó konzolt:
Végül a VoCore 7 collos kijelzőjét választottam (ez elég nagy, érintő képernyős és a Simhub is ezt ajánlja):
Az USB kábelt gyorskötözővel rögzítettem a dobozhoz:
Működik, öröm van:
Már csak valahogy az állványhoz kellene rögzíteni...
Egy laposvasjó lesz hozzá:
Fúrtam, faragtam, hegesztettem:
Kapott mattfekete festést és az Atesz állvány bázis tartó részére csavaroztam:
Működés közben ilyen:
Buttonbox-hoz az arduino-s játékvezérlő, amiből van direkt kormányba való is, innen szerezhető be:
VoCore kijekzőt itt lehet rendelni:
A hozzá való tartó:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése