A talpakat felcsavaroztam a gáz és a fékpedál oldalára:
Erre rögzítettem a shakereket:
Bekötöttem és jöhetett a próba, meg a fejvakarás...
A fémes kontaktustól az erősítő elkezdett periódukusan gerjedni, a CSP V3 fékpedáljának gyári rezgető motorja meg forogni.
Na akkor hogyan szigeteljem le a pedáltól?
.
.
.
A megoldás a kétoldalú ragasztó és a TicTac-os doboz lett. A sahker talpára kétoldalú ragasztót raktam, arra TicTac-os doboz oldalából vágtam körbe egy lapot, majd még egy réteg kétoldalú ragasztót. Így ment föl a helyére és csavarok helyett gyorskötözővel rögzítettem majdnem olyan stabilan, mint a csavarokkal.
A szigetelő réteg és a gyorskötöző:
A végeredmény ilyen lett:
A tesztek után a fék pedálon áthelyeztem a bal oldalra, mert a jobb oldalon útban volt a gázpedál lenyomásakor. A beállításon még finomítanom kell, de az biztos, hogy jobb lett mint a vibra motor (persze drágább is).
Shakert itt rendeltem:
Az erősítő és a tápegység ugyanaz, mint amit itt is használtam:
UPDATE:
A kis shakerek igazából nem bass shakerek, hanem szélessávú sugárzók és a leírásukban is szerepel, hogy vízszintes felületre kell rögzíteni. Nem csoda, hogy függőlegesen szerelve nem bírták a 20...35Hz-es rezgéseket maximum hangerőn. Kettőnek is eltört több helyen is a felfüggesztése (már recsegtek/rezonáltak). Nagy bass shakereket nem szerettem volna ráakasztani a pedálokra, ezért egy egy laposvasból hajlított konzolt készítettem amikkel a kis sugárzók benyomott pedáloknál éppen vízszintes felületen állnak, plusz a Simhub-ban 100Hz fölé vettem az effekteket és 25%-ra levettem a hangerőt.
Ezek a konzolok, meghajlítva, kifúrkálva, mattfeketére lefújva:
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése